Att bli av med allt fett

Man märker hur fettet kryper sig på.. men ändå orkar man inget göra..
Har jobbat så sjukt mycke på senare tid så har inte hunnit träna speciellt mycke =(
Det är nästan pinsamt att kolla sig själv i spegeln.. Usch!
Ska jag se ut så här?

Snart är sommaren här oxå o de skrämmer mej ännu mer..
Hur ska jag kunna visa mej på stranden?
Sara & Kimona ville ha med mej till badhuset i vintras..
Ja bara kolla på magen o tänkte HERREGUD !!

Hur går man ner mycket på kortast tid?
Pulver såklart!
Har käkat pulver förut.. Naturdiet i 2 veckor..
Gick ner.. o gick upp..
Räckte man tog ett knäckebröd så vips så hade man gått upp 5 kg igen =(

Men ändå så är man på de jävla pulvret igen!
Min syster o hennes man har gjort en magsäcks operation o då fick dom äta Modifast innan för att gå ner i vikt!
Det funka bra på dom o på andra som man oxå hört har ätit de..

Modifast choklad är sjukt god så beställt massa från nätet men även hallon & banan..
Käkade Modifast i 1 vecka..
Gick ner 4 kg.. Nu ska jag fanimej inte gå upp dom 4 kg igen..
Började käka vanlig mat i förrgår.. Då blev det kyckling till middag..
Även igår blev det kyckling..
Resten av dagen blir det modifast o mycke vatten..

Dum som jag är så mätte ja mej inte när ja börja..
Gjorde de några dagar senare.. men ska bli kul o se sen framöver..

Va ja på gymmet i tisdags o strosa runt ;-)
Kan ju inte alla maskiner där så blidde gåbandet o lite armar o mage..

O idag va ja där igen o gjorde samma sak..
Kan vara lite jobbigt att komma dit.. Speciellt när det är fint väder ute!
Skönt att vara där men ännu skönare när man vet att man har vart duktig o vart där =)

Men va gjorde ja igår?
Jo, jag boka tid för PERSONLIG TRÄNING =)
Så den 29:e April då smäller de =) Beach 2010 here i come =)

Ikväll blir det lugnt!
Ska äta kyckling.. igen =)  Dricka lite vin kanske?! =)
Det är bra för hälsan har ja hört =)







Kommentarer
Postat av: Lotta sixtensson

oj vilken fin blogg du har . den är ju jättehäftig .lägg upp mer saker så tittar jag in snart igen kram

2010-04-16 @ 18:39:13
Postat av: ERIKA

Tack Lotta, ja är jättenöjd =)

Ska snart lägga in fler saker =)

2010-04-16 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0