Från konstnaglar till avskavt naglack

Från att ha haft ett par fina gula vår naglar så bestämde ja mej efter att ha brutit ganska många efter bowlingen på långfredagen för att vila mina händer o naglar ett tag för att jag är allergisk!

Tog bort allt material o fick för mej att ha naglack vilket jag ALDRIG har..
Gillar inte naglack o passar inte i de heller för den delen..

Naglack is NOT da shit!
Det bara skaver av o är SKITFULT!
O mina naglar bara går sönder o nu är dom jättekorta..
Nu MÅSTE jag bara göra nya naglar igen.. När ja hinner!

Såhär såg mina senaste FINA naglar ut



Efter borttagningen, skavt naglack o korta fula naglar så blev det såhär o pinsamt nog så ser fortfarande ena handen ut såhär



Snyggt eller hur?!
Att ja inte skämt..
Jo, de gör ja faktiskt!

O sådär kommer dom förhoppningsvis såut imon..
Som den andra handen



Ja, vilket bild va snyggast?
1:an, 2:an eller 3:an ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0