Massa fina vår naglar

Igår åkte jag till Landvetter o gjorde nya fina naglar på Catarina..
Det blidde neonrosa med stavar i..
Tyvärr så glömde ja ta kort =(

Sen så kom Jessica som oxå ville byta naglar..
Hon gick från vitt glitter till ljusgrönt glitter med hexogon o stavar..
Jättefin vår färg =)



Idag va det dax att åka iväg till Landvetter igen..
Då va det Lotta som stod först på tur..
Från naturella till neon gult glitter =)
Lysande o vårigt =)



Efter henne så kom en tjej som hette Malin som ville göra naglar för första gången..
Hon va lite inne på fransk men det blev nästan fransk ;-)



Jättefin färg o oxå väldigt våriga =)
Sen så kom Bella förbi med hennes lilla syster som oxå ville göra naglar för första gången..
Så Amanda fick neonrosa o svart glitter med stavar i



Väldigt rockigt o snyggt blev det =)
Sen så kom min kära syster Jenny förbi o gjorde naglar på mej..
3:e gången hon har gjort naglar på mej..
Visst tar det lite tid o visst filar hon på mina nagelband ibland men det blev fint..
Fast vi gjorde bara ena handen..
Den andra får jag göra själv ;-)



Visst blev dom fina ändå för att vara 3.e gången?
Har en vit fjäril på tummen och en liten sten på lillfingret..

Tack o hej, leverpastej ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0