Personlig träning =)

Igår hade jag min kund Johanna på nagelbesök som ville förnya sej med naturella denna gången!
Efter hon gått så blev det bada badkar o dricka en cider =) Skönt att få koppla av lite..
Känner mej så himla stressad hela tiden =/
T.om nu när jag sitter o skriver..

Skönt på jobbet idag med inga ungar på skolan..
Tiden gick jädrigt fort =)
Sen åkte ja iväg till gymmet..
Träffade en gammal kompis.. Så det blir nog ett pass ihop nån gång =) Kul !!

Träffade Sara som är personlig tränare på gymmet!
Gick igenom lite av mitt liv..
Vad ja gör, hur ja äter, hur ja tränar!
Sen gick vi ner till gymmet så visa hon mej massa övningar som ja ska göra..
Känns VÄLDIGT bra =)
Så imon ska ja börja på mitt nya träning schema =)
Så nu ligger träning högst upp på listan..
O som grädde på moset så fick man gratis kostrådgivning när man köpte 6 timmar personlig träning =)
Kan de bli bättre??

Ska ta o dricka lite vatten nu..
Snart kommer mina kunder o sen är man nagel ledig heeeeeeeeela helgen =)
Underbart! Äntligen kanske man kan stressa ner lite =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0