Stila deii

Stila dej änna .. ! ..
Vakna typ vid 7 o kunde inte somna om så gick ut o la mej i soffan o sov till 11 ha ha..
Va så jävla dödstrött!
Jag som tänkte träna o kanske gå på massage idag men de sket sej..
Åkte iväg o tanka bilen o handla mat för de va helt tomt här hemma nu när ja inte har vart hemma på en vecka o handlat..

Min nya älskade Ed Hardy keps.. Älskar grönt =)



Tänkte åka in till stan idag o kolla på klocka, kanske D&G och ett par solglasögon men orka fan inte så hamna på Backaplan istället he he o fick köpt mej 2 linnen =)
Tyckte dom passa mej så bra =) Here comes trouble ;-)

Mitt nya rosa linne & nya Ed Hardy keps =)



Och mitt svarta ny linne.. yes, de är likadana he he



Mina nya adidas jacka.. köpt i Turkiet..



Och ikväll blir de utgång i älskade Göteborg =)
Tänkte ja skulle köpt en ny klänning men hitta ju ingen så idag får de bli kjol o mitt rosa linne *like*



Kommentarer
Postat av: B E X

ska åka till turkiet i maj så planerar lite shopping, vad kostade addidas tröjan?! :D

2011-02-04 @ 21:55:33
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0