☆˙·٠•●♥ Glader idag ♥●•٠·˙☆

Idag kom äntligen mina efterlängtade älskade skattepengar =)
Så JÄVLA gött =) men ska slänga in de på bilen så den blir färdig betald.. Gött!

Åkte & träna efter jobbet.. Gött =)
Bandet 20 minuter sen lite styrka (biceps, triceps, axlar, mage) & sen cykla 10 minuter!
Måste börja träna mer ben.. Får köra 2 musklergrupper åt gången.. Så som alla killar på gymmet kör..
Sen så blev de solning i 20 minuter =) Gött! Tror ja somna ha ha!

Har sån jävla lust att åka o shoppa nu när jag fått in stålars ;-)
Men får väl hålla mej.. Lite jobbigt bara ha ha!

Och jag tänkte börja plugga i Juni så jag har skrivit till dom idag så får se va dom svarar!
Sen är de bara o skicka in anmälan =)

Snart blir det Thailand =) 2 underbara veckor! Jag längtar!!!!
Sola, bada, shoppa, äta & dricka gott =)

Sen blir de hårförlängning när jag kommer hem =)
Ska bli skönt o få lite tjockare hår =)
Blir även en ny piercing.. Eller rättare sagt 3.. Typ jämte varandra..
Sen måste jag fortsätta bygga på min tatuering..
Nästa gång blir det ju från knät till rumpan typ.. 2 lotus blommor kanske med krimskrams & 6 fjärilar =)

Såhär ser den ut just nu.. Så ska ju bygga på den ända upp till skuldran =)



Ikväll blir de lugnt med mys i soffan, film & glögg =)
Imon blir de mera jobb jobb jobb..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0