Träning o massage =)

En väldigt bra dag på jobbet idag =)
Jag ser ljuset i tunneln.. Bara nästa vecka oxå sen är de semester =) Ska bli sååå skönt =)

Så här ser man ut en vanlig dag på jobbet..
Fast ser smalare ut här än i verkligheten ha ha.. Tråk !!!



Fan ja har fått ett sår, typ eksem mellan ögonen =(
Ser inte allt för fräsht ut.. Måste till läkarn o få medicin.. Jobbigt!!!

Sen blidde de gymmet o träna o svettas som om ja hade badat precis ha ha..
Men dom har ju inte världens bästa ac där inne heller..
Men gött va de =)

Sen blev det bindvävsmassage..
Brukar göra grymt ont.. Förra gången körde vi på 1:an o faaaaaan va ont de gjorde..
Men om man tränar innan så ska de tydligen inte göra lika ont o vips, de gjorde de inte heller =)
Körde på 2:an idag o fick knappt ont =)

Sen kom lilla Jennie på besök o ville ha nya blå =)
Tydligen många som vill ha mörkblått nu..

Idag har man gjort "Dagens goda gärning"!
Jennifer fick tag på killen vars telefon ja fick med mej hem i lördags..
För han ville inte "låna" en telefon ha ha.. men han va så full..
Så hon ska lämna den sen när hon är på jobbet i Varberg..
Tänk om alla hade vart så snälla o ärliga!
Då hade ja haft 20 tusen av mina borttappade mobiler o min kamera här nu..

Här kommer iallafall en bild på min nyaste piercing vid ögat (Dermal anchor)



Mina nyaste franska naglar med gräna hjärtan på



O såklart min bil =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0