☆˙·٠•●♥Wheels & Wings i Varberg♥●•٠·˙☆

Asså när jag vakna i lördags så trodde ja aldrig att ja skulle komma iväg till Varberg..
Va ju skit trist väder men ja orka faktiskt åka till gymmet o träna =)
O sen helt plötsligt så blev det bra väder så vi bestämde oss för Varberg iallafall..
Så Toni körde ner mej o Sara till min syter Lottas (o hennes familj såklart) kolonistuga i Varberg..

Söta lilla Klara




O lilla Oliver



Satt där o drack lite
Här är ja med Anders hatt ha ha



Sara o jag.. Skååååål =)



o sen skulle dom cykla in till stan så ja o Sara fick lifta o som tur va så va de en bil (tror de va en cadillac) som stanna.. Men hoppa sen va vid en tapp..
Träffade lite folk från Landvetter o tjöta lite o sen börja vi fortsätta vår promenad in till stan..
Då va de några snälla grabbar i en biuck som lät oss åka med o cruisa..
Åkte nog nästan med dom hela tiden ha ha..
Men sen hoppa vi av nånstans i stan efter några timmar säkert men då fick vi ragg på några andra killar o fick åka med dom på deras stora pickup eller va de nu va..
Har ganska dåligt minne härifrån ha ha !
Men till sist så hamna vi nere vid hamnen typ..
Låna en telefon av en kille men sen när ja skulle lämna tillbaka den så ville han inte ha den?!
- Nä, ja behöver inte låna nån telefon! ha ha korkhuvud!
Så ja kom hem med en ipone.. hmm.. ja ja..
Jag tog aldrig med mej min telefon som tur va.. Annars hade ja säkert slarvat bort den ja oxå..
Men ja lyckades faktiskt tappa bort mina solglasögon !! =/
Sen kom la Jennifer vid halv 5 typ o hämta upp oss.. Eller hon cykla ju..

O här har ni henne.. Jennifer..




Men det stanna en gubbe med bil så ja o Sara fick åka med till syrrans stuga..
Asså ja kände jättemycke folk som skulle till Varberg men ja träffa knappt nån =(
Bara dom enstaka på tappen..
Träffa inte ens min syster i stan ha ha.. Knas !!

Sov i tält med Jennifer o Sara..
Vakna la vid 10 o kunde knappt andas.. Så jävla varmt o kvavt..
Sen drog vi in till stan o bada i havet..
Så jävla fint i Varberg.. Nice att ha havet typ mitt i stan..
Jättefin strand.. Sån utomlandssand.. Jätte fint verkligen..
Kommer verkligen åka dit igen..
Sen blev det en runda på stan o käka pizza på uteserveringen =)
Sen en promenad barfota genom staden o käka god glass..
Tillbaka till stugan o packa ihop..
Sen sov ja hela vägen från Varberg till Skene där vi lämna av Anders (Min systers man) o Klara & Oliver (Deras barn).. Sen sov ja lite till tills vi lämna av Sara i Lindome..
Helt slut.. Sen va vi äntligen framme i staden Göteborg..
Duscha o sen blev de allt sängen direkt =)
Hade lite beslutsångest.. Varberg eller inte?!
Jag är glad att ja åkte..
Hade en jätte rolig helg där nere =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0