Helluu !!

Jag hatar denna jävla datan!!!
När jag nästan skrivit klart så försvinner allt =(

Hade Maria på besök..
Hon ville ha fransk med blått fejdat glitter över



Sen kom även Ida förbi som ville ha likadant fast hon tog rosa glitter



Sen så har jag gjort i ordning min ena hand =)



Emma ville ha likadant som mej fast hon valde gult glitter med lite grönt glitter högst upp



Sen hade jag även min syster på besök som gjorde grönt glitter



Idag har jag haft Ulrika här som gjorde fransk & sen kom Bella som gjorde mörk blått glitter med lite ljusblått glitter högst upp o blå stavar o rosa stjärnor! Tog inga kort men det blev jätte fint =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0