Tjosan trosan!

I Torsdags va Toni o köpte ljud till tv:n.. Så nu har vi grymt ljud men fy fan va dyrt!
Tur att det inte va jag som pröjsa det ha ha!
Jag hade Therese & Catarina på besök som gjorde nya naglar..

Igår va det fredag o en riktigt bra dag =)
Bra dag på jobbet.. Hem o gjorde naglar på Jennie.. En riktigt fin färg blev det..
Lite orange-guld aktig.. Jätte snyggt =)

Sen åkte jag till havet i Torslanda o sola på ett berg med Toni =)
Hoppas på fin fint väder på min semester så jag kan åka dit varje dag då!

På kvällen va jag inne i stan o tog en cider med Malin, Linda & 2 till..

Nu ska jag bege mej till Landvetter o göra naglar o sen blir det hem till Johanna som har tagit examen o äntligen ska börja jobba =) 27 år gammal.. Grattis gumman =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0