VARFÖR ?????

Känner mej lite tom just nu..
Man tror att det inte är sant!
Varför kan inte alla få vara glada o lyckliga?
Varför måste någon alltid drabbas så himla hårt..
Man blir så ledsen..
Nu tänker jag inte på mej själv!

Mina tankar går till min kusin just nu..
Hans barn dog i magen 1 vecka innan hon skulle födas..
Tänk att gå 9 månader o vara glad o lycklig o se fram emot att bli föräldrar..
Så spricker den drömmen bara sådär! Så fort!
Allt va ju så bra? Vad va det som gick så fel?
Hur kunde detta hända?
Mamman fick hjärtstillestånd o hamna i koma..
Man vill att hon ska vakna.. Han vill inte vara kvar på sjukhuset längre..
Han vill att dom ska åka hem..
Men hon vaknar ju inte..
Och det ser inte ljust ut =(

Varför?

Det är tufft att mista 1 men nu kanske det blir 2..
Mina tankar går just nu till min kusin o hans familj & hans tjejs familj..

Annars är allt bra med mej!
Haft en toppen bra dag på jobbet med Linda..
Åkte hem till mamma o pappa efter jobbet!
Sola o tvätta bilen.. Men det tog inte lång tid förrän bilen blev gul av pollen igen =/
Gjorde naglar på Helena o sen åkte ja o massera Daniel & Lisa..

Hungrig!
Måste ta mej nåt att äta..
Duscha.. Sova..

Har föresten bokat tid hos frissan =)
Ska till Sofia den 16 Juni o klippa mej o färga håret =)
Längtar =)

Toni skulle hämta ut pengar förut med mitt bankomatkort men banken svalde mitt kort =/
FAAAAAAN !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0