☆˙·٠•●♥ Träning & massage ♥●•٠·˙☆

I Torsdags va jag tillbaka på gymmet igen =) Så jävla skönt!
Även i fredags blev det ett besök på gymmet..
Jag då, som har världens dåligaste kondis (kan även bero på att ja röker) orkar ju inte springa direkt på crosstrainern för ja måste ju alltid röka innan ja ska träna =( inte bra!!
Så jag får ju först värma upp med att gå 10 minuter på bandet innan ja kan springa 10 minuter på crosstrainern ha ha! 10 minuter är inte mycke men de blev iallafall 20 minuters uppvärming ;-)

Efter så blev det bindvävsmassage.. Kör ju ben, rumpa o mage o fick även känna på armarna o de va faktiskt ganska skönt ha ha! Jag får nog utöka tiden på tortyrmassagen ha ha..
Ska man ha på många ställen så blir änna 30 minuter för lite..

Idag va ja på gymmet igen.. *Duktiga mej* =)
Fast hann bara bli lite uppvärming o armar för sen blev det ett MRL pass..
FY FAAAN va svettigt! Typ som step up.. Där borde man väl ändå få lite kondis eller? ha ha!

Ikväll ska ja hem till en polare som fyller 25 år så imon blir de nog ganska lugnt o på måndag ska ja jobba hela dagen så på tisdag är ja tillbaka på gymmet igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0