Nu jävlar =)

Nu känns det att det börjar hända nåt =)
I början drack ja typ bara pulver o tränade varje dag!
Gick väl ner 1,5 kg men byggde samtidigt lite muskler.. Små men dom finns där =)
Nu har jag börjat att äta lite men kör fortfarande med proteindrink till frukost & kvällsmat o nån pulverdrink då o då men nu har ja iallafall gått ner 3 kg sen ja börja =) o en liten kula på min biceps he he ;-)
Men kläderna sitter bättre iallafall =)

Jag har en svart kjol som jag älskar men på senaste tiden har den suttit sjukt tajt =/
Men nu sitter den PERFEKT =)
Så de kanske finns en chans att bli snyggare till Thailand =)

Idag blev det en sväng till gymmet =)
Blidde överkropp.. En jävla massa biceps träning =) De gillar vi ;-)
O såklart solning på de =)

Imon blir de Body Pump med Ida.. O då jävlar ska ja lägga på vikter ;-)

Nu ka ja äntligen ha mitt vita linne till kjolen =)



Inte världens finaste men på god väg.. Mycke bättre än innan =)



ha ha kanske inte så snygg bild på magen men kjolen sitter bra runt om iallafall =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0