☆˙·٠•●♥Underbart♥●•٠·˙☆

Då va även denna dagens träningspass över =)
Vakna vid 8 o åkte iväg till gymmet o träna =)

Uppvärming 5 minuter på crosstrainern (borde vara mer men ja orkar verkligen inte).

Rodd i maskin 31 kg, 12*3 set

Bröstpress 18kg, 12*2 set

Latsdrag 25kg, 15*3 set

Pullover rom? 15kg, 15*3 set

Biceps i kabel 22,8kg, 12*3 set

Triceps i kabel 17,1kg, 12*3 set

Bandet, gå 2 min, jobba 2 min, gå 2 min, jogga 2 min, gå 2 min

Magmaskin 45kg, 15 st

Sittups som en boll 50 st

Höga sittups, sida 20 st


Frukost:      Modifast pulverdrink
Mellanmål:  Proteindrink
Lunch:        Naturdiet pulverdrink
Middag:      Modifast pulverdrink

O såklart så får kvällen avslutas med en proteindrink ;-)

Druckit pulver i 1 vecka nu (ätit vanlig mat typ 2 gånger) & tränat varje dag..
Gått ner typ 1-1,5 kg..
Känns lite så där me tanke på hur mycke ja har tränat men ja skyller på att mina muskler har blivit större ;-)
Men de syns allt lite på min mage =) Den är inte alls lite utåtstående längre, så slipper se gravid ut =)
Nu känns o ser den allt liiiite plattare ut ha ha!
Imon är de dax för Body Pump =) Dax att lassa på lite mer vikter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0