Bantningen fortsätter

Skönt att få vara ledig idag =) o de va la tur de för de har ju snöat hur mycke som helst idag!
Men jag skulle ändå iväg till gymmet! Tänkte ta en promenad dit men de va sån blåst så jag tog bilen iallafall.. Gick la ganska bra o komma dit men på väg hem.. herregud!! Det tog nog en halvtimma för mej att komma in på parkeringen! Varför kan dom inte skotta på parkeringen? Så mycke som vi betalar!

Uppvärmning 10 minuter på bandet o sen blev det biceps & mage o sen 20 minuters solning..
Så skönt o ligga där i värmen nu när de är askallt ute!

Resten av dagen blir de bara film o film o mera film..
Åh inte får man småäta på nåt heller..

Frukost  10.30 Kakao mixad i en blender.. Mmmm =)
Middag: 15.30 Jordgubb mixad i en blender.. Kanske lite för länge ha ha men gott ändå!

Sen får de nog allt bli en varm "choklad" så man får nåt varmt i magen!

Hoppas att jag kommer ut från parkeringen imon så jag kan åka o träna..
Kanske går lite snabbare att gå ner i vikt då även om ja bara äter 3 påsar pulver om dagen

Ha de gött ;-)



Kommentarer
Postat av: jenny

va duktig du e, jag kanske ska haka på pulverdieten:-) om den funkar ,kram syster

2011-01-06 @ 21:21:01
Postat av: Erika

Jodå den funkar.. kan vara lite jobbigt att bara dricka 3 påsar pulver om dagen men vill man ner i vikt så får man kämpa för de ;-) kram

2011-01-07 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0