Dag 2 (3)

Blev lite paff i morse när jag vakna o inte va hungrig!
Jag "åt" sist kl 6 igår kväll.. men men..
Blev vatten till frukost..

Frukost 10.00 Cambridge pulver, kakao.. Varm! Väldigt gott! Jag älskar ju varm choklad =)
Middag  14.00 Cambridge pulver, vanlij.. Kall.. Vågar inte riktigt testa denna varm ha ha!
Kvällsmat 18.00 Cambridge pulver Kakao/Mint! Som varm choklad =) Mumma =)

Förut när jag har gått på modifast så har jag ändå tagit 4 påsar pulver & druckit 2 proteindrinkar men nu får jag bara dricka 3 gånger om dagen!
Lite sugen på mat! Vill ha all möjlig mat!
Inatt drömde jag att jag bara möla i mej en massa godis ha ha!

Men vill man vara fin får man lida pin!
Det är bara o hålla ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0