Träning o solning o så lite shopping =)

Smällde i mej en shake till frukost o sen iväg till gymmet o träna axlar o lite triceps & sen blev det ett svettigt MRL pass.. Shit va dålig kondis ja har! ha ha!
Riktigt skönt va de o känna svettets värme ;-)
Sola 20 minuter o hoppas bli lite brunare..
O sen blev det en till shake..

Åkte till Backaplan o köpte 2 böcker som jag ska ha på planet!
Hoppas att dom är bra nu..
Sen iväg till HM.. Köpte en jacka =) Jättefin =)

Leta som fan efter den men de va ju hopplöst men sen så såg jag rea skylten o där hängde jackan =)
Bara 1 kvar i min storlek.. O den satt perfekt =) O priset va oxå perfekt! 150 spänn =) ha ha

Nu får ja allt lära mej o hålla i pengarna..
Måste spara till min utbildning i Juni o kanske till en i september..
O sen så tänkte ja betala av mina 2 lån detta året så ja blir skuldfri =)
O såklart spara pengar till Prag =) Bokar resan när vi kommer hem från Thailand =)

Snart ska JAG laga pastagratäng.. De ni ;-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0