Cambridge Dag 1

Ah egentligen så börja ja typ banta igår men fick sån godissug så möla i mej lite som typ förstörde allt!
Men idag va första dagen jag åt cambridge!

Jag tar ALLTID en proteindrink kl 5 på morran & sen en smoothie till frukost vid 9 men inte nu inte!
Nu blev det pulver (kakao/mint) kl 10 på morran.. Ganska god =) Fick dricka en jävla massa vatten för att inte hungra ihjäl ha ha fast så jobbigt va det ifs inte!
Sen blev det pulver igen vid 2.. Varm denna gången med kycklingsmak..
Och sist men inte minst pulver igen kl 6.. Jordgubbssmak.. Lite fluffigare bara så hade de blivit jordgubbs milkshake =)

Lite trött men annars mår jag prima =)
Fast jag dricker vatten heeeela tiden så måste ju pissa hela tiden oxå !! ha ha!

Får se hur de känns imon då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0