☆˙·٠•●♥ Snart äre jul ♥●•٠·˙☆

Åh jag har sån träningsvärk från Body Pumpen i söndag ha ha!
Idag va det jullovs avslutning på skolan..
Lärarna är så duktiga o dom hade spelat in en film.. Skit rolig =)

Snart är det jul & nyår =) Längtar såååå efter julmaten =)
Åh på juldagen är vi ett stort gäng som ska gå ut =) kommer bli så kul =)
Vet inte vad som händer på nyår men Toni får ta o styra upp nåt ha ha !

Thailand närmar sej & reskassan är laddad =) Ska bli sååå skönt!
Nästa project är att spara pengar till min utbildning i Juni & kanske lite till om jag nu går en vidareutbildning i September! Långt kvar kanske men vi är snart där!

Ska köra ett pulverkur räjs med Modifast efter nyår så jag kanske hinner gå ner lite till innan jag åker.. Får träna en jävla massa kondition!
Och om dessa jävla benen inte blir smalare då blir de ta mej fan fettsugning insida/utsida lår!!!!

Linda va här idag o gjorde naglar & sen åkte vi ner till Backaplan o shoppa lite!
Köpte mej en jättefin klänning =) Men när ska jag ha den?
Tänkte ju faktiskt ha mina "slitna" jeans leggings med låg klack på juldagen för det är ju jävligt kallt o halt men kanske ska köra på klänning iallafall? Man är väl ändå mest inne?
Eller ska jag vänta ända till nyår? Jobbigt som faan!!!!

Färgade mitt hår idag =) Svart! Så nu har jag massa färg i hela ansiktet!
Jättekul o gå till gymmet o träna imon med massa färg överallt ha ha!

Nu ska ja allt göra en toast o sen slänga mej i soffan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0