☆˙·٠•●♥ Utgång ♥●•٠·˙☆

I Lördags gick jag & Sara till Rockbaren o festa loss & träffade Dan & Heavy!
Hade jädrigt kul faktiskt o tog en massa kort sen drog jag, Sara, Dan & en tjej (Linette) som vi träffa där inne hem till Dan på efterfest! Kom hem 9 på morran & då kom även Toni hem från jobbet ha ha!

Vakna fan 4 på dagen!
Jag åt 2 toast på hela dagen ha ha!
Men så värst bakis va jag allt inte !!

Idag har jag & Toni vart en sväng på gymmet!
Han visa mej massa nya axel & rygg övningar så nu jävlar ;-)
Tänkte köra ett rygg pass imon men ja blev typ tvungen att jobba ha ha så jag får ta träningen på fredag!

Åkte in till stan o skulle leta julklappar! Trodde fan de va kört men tillslut så hitta jag en julklapp till Toni!
Köpte även en julklapp till Oskar, mitt gudbarn! Fick bli kläder för barn har redan för mycke leksaker!
Köpte även en julklapp till mej själv =)
Ett par nya skor.. Ryn! Kostar egentligen 1600 men dom hade sänkt priset idag till 800..
Sikken jävla tur =)

Så nu är jag glad =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0