Dax att pimpa upp sej lite kanske

Okej, va nog en aning trött idag!
Skulle egentligen åka o träna o sola idag men jag va sååååå trött o vakna HALV 3 !!!!!
Helt sjukt! Tror jag jobbar för mycket!
Ska bli sjukt skönt o vara ledig ända till tisdag =)

Imon ska jag pallra mej iväg till gymmet o sen blir det en sväng till mamma..
Har haft så mycket att göra nu så har inte hunnit träna så mycket =(
Usch, jag kommer ALDRIG kunna bada i sommar.. Jag HATAR min mage.. Usch, äckligt!

Så nu blir det fan träna träna träna..
Tänkte börja skriva matdagbok igen..
Man tänker sej lite för vad man äter då!

Träna, sola o skaffa massagekort så man kan få massage =)
Det står på listan nu =)

Sen så skulle jag även behöva klippa en frisyr..
Jag är sååå jävla trött på mitt hår!!!
Jag kan inte ha utsläppt hår för det är så tunnt o platt o det spelar ingen roll hur mycke grejer jag har i håret..
Så då får man ha håret uppsatt hela tiden o hur jävla ball är de då?
Toni vill inte att ja ska klippa mej kort men vafan ska man med långt hår till om man ändå inte visar det?
Så jag måste klippa nån nice frisyr o färga håret..
Kanske svart/rött.. Å då menar ja RÖTT RÖTT !! Gillar att ha de 2 färgat..
Och passar bara i mörka färger...

Typ nåt sånt här kan jag tänka mej att ha..




Sen så vill jag göra läppförstoring oxå med juvederm så måste hitta en bra klinik i stan..
O det är ju inte det lättaste..

Men nu ska jag käka thaimat o ikväll blir det melodifestivalen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0