Fortfarande bakis.. hallå eller?!

Asså man kan ju inte vara bakis hur länge som helst eller?
Va ute i fredags.. Drack bara lite vin + 2 cider..
Vi va ju inte ens ute nånstans.. Så mycke drack ja väl ändå inte..
Mådde typ bra på morgonen men framåt dagen så kommer det smygandes..

Men nu är det lixom söndag o jag är typ fortfarande bakis =/
Tur att det inte va måndag o man skulle upp kl 5 o jobba..
Men ja ska ändå jobba idag fast hemifrån..
Detta är SISTA gången ja jobbar på en söndag!!!!!!!!

Jag hade kunnat lega i sängen hela dagen idag men istället måste ja göra mej i ordning o greja här hemma bara för att en kund kommer..
Men är väldigt glad att jag bara har en kund idag..
Skulle egentligen haft 2 kunder men 1 kund boka om dagen.. Gött!
40 minuter kvar tills kunden kommer..
Hoppas det går fort idag..
Sen ska jag bara slänga mej på soffan o tycka synd om mej själv =(

Fast att jag egentligen inte borde göra det..
Borde egentligen skippa godiset för kommer bara kunna träna måndag o tisdag denna veckan för jag har fullt upp med jobbet.. men men..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0