Lediga måndag =)

Vakna kl 6 riktigt piggelini..
Va på gymmet kl 8 o träna o sola sen hem o duscha o försöka möblera om i vardagsrummet men det blev inget bra =( Vi har så himla avlångt rum så det är jättesvårt att möblera..

Sen åkte jag in till stan o gick in till Young Nails o köpte massa nagelgrejer så nu kommer jag få en mycket dyr räkning =/
Sen vandra jag bort till Tribe o pierca mej vid ögat =)
Det gjorde inte så ont faktiskt.. som tur va..



Sen hem o inte fanns det nåt att göra =/
Toni va tvungen att jobba så jag bara satt på datan typ hela tiden.. ASTRÅKIGT!!!

Men sen när han väl kom hem så åkte vi till Ikea o kika lite..
Vill ju köpa en tv bänk därifrån men när vi mätte så är våran tv för stor =/
Om man nu inte kan köpa mindre glas skivor till.. Hoppas..
Annars vettesjutton va man ska köpa för tv bänk =/

Nä nu är det dax för göra sej redo för kvällen..
Jag hör hur sängen ropar på mej..
Imon är det dax att jobba igen o träna MRL =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0