Mamma dagen =)

Morsdag idag då!
Åkte till Landvetter o fika med mina föräldrar o mina syskon o syskonbarn..
Sen så skulle barnen köra cross o 4-hjuling..



Kevin kör cross



O Jesper som kör 4-hjuling



Tänk va kul man hade när man va liten =)
Sen laga mamma jätte god mat (ananas biffar) *mumma*
Blev såååå mätt, trodde magen skulle spricka..
Nu är jag bara extremt sugen på VATTEN !!!

Sitter här o letar soffbord på nätet men hittar ju inget fint..
Ska köpa svartbrun tv möbel från Ikea


Så nu måste jag hitta en matchande soffbord..
Ska åka förbi Ikea imon o kolla om ja hittar något bra..
Sen så tänkte ja tapetsera i vardagsrummet..
Egentligen kanske man skulle vänta tills man hittar en ny lägenhet men det kan ju dröja allt från 1 vecka till flera år o jag vill ju bo fint nu så imon blir det nog även en tripp till Hornbach för har hittat en grym tapet där som jag tror skulle passa perfekt till fondvägg.. =)

Sen ska jag även köpa denna väggvitrin o ha till fondväggen


Den kommer passa sååå bra in där..
Så kan jag ha mina drakar där i =)
Så kan jag ÄNTLIGEN slänga mitt svarta vitrinskåp =)

Kan säga att de suger riktigt ordentligen i shopping tarmen nu ;-)

Kanske även blir en sväng till stan imon o pierca mej ;-)
Får se om det finns tid o om jag vågar he he..

O gymmet MÅSTE jag bara iväg till..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0