Min födelsedag på Liseberg =)

Igår va en helt underbar dag =)
Min födelsedag såklart ;-)  Fint o varmt väder o Liseberg.. Kan de bli bättre?

Som sagt, va på Liseberg med Toni, Johanna o Strandberg..
Dom första 3 timmarna va det ganska lagom med folk eftersom det va bara folk med biljetter från kommunal som kom in så då fick man ju passa på o åka balder o flumeride ;-)

Fy satan va blöta vi blev ha ha..
Fan va ja gillar flumeride.. =)

Toni gillar inte grejer som snurrar men han åkte faktiskt både virvelvinden o Spinrock =)
Både jag, Johanna o Strandberg fick åka med Toni 1 gång var på nånting vi inte ville åka ha ha..
För mej fick det bli uppskjutet o ja trodde ja skulle dö =/  Har sån jävla höjdskräck =/

Blev även nån vända till tyrolen o spökbaren =)
Skrek så mycket på alla attraktioner så ja fick ont i halsen..

När vi va vid snurrgungorna så kommer det en mobil farandes i full karriär på Johanna o sen på Toni..
Fan va rädd ja blev..
När Toni plocka upp den så kom det fram en gubbe som ville ta den o lämna tillbaka den..
Han trodde väl att Toni skulle sno den, jävla gubbe..
När alla gick så va det iallafall en liten kille som sprang runt o leta så han fick tillbaka sin telefon men vette sjutton om den funka igen..
Nä, man ska inte ha lösa föremål på sej!!!

Det va som sagt hur bra som helst =)
Bästa födelsedag på länge he he.. =)

Va där i 12 timmar så va helt slut efteråt..
Bara hem o slänga sej i sängen..

Strandberg, Toni o jag =)
Här har jag o Strandberg precis åkt spinrock..



Jag o Johanna



Mina 3 goa =)
Strandberg, Toni o Johanna =)




Johanna njuter av en cola ;-)



Gött o svalka av sej i värmen =)




Nu är de dax för spinrock igen he he =)



Min älskling med dom bästa =)



Jag o min babe på 3D.. Sammy´s äventyr ;-)




PUSS O KRAM på er =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0