Nu börjar de våras för franska

Röd dag idag då! De gilla vi.. Vara ledig!
Iallafall från det ena jobbet!

Jag fick sovmorgon i 2 timmar jämfört med när ja brukar gå upp..
Så lite bra e de allt =)

Som sagt, gick upp kl 7..
Åkte till Landvetter o skulle ha nageldag ha ha ;-)

Först kom Linda som gjorde jätteljusrosa glitter, typ genomskinligt..
Tog tyvärr ingen bild..

Sen kom Lotta o Jessica..
Lotta fastnade direkt för en ny färg som jag hade blandat..
Typ orange aktig.. Jättefin =)



Sen va de Jessica´s tur o hon hade som vanligt svårt att bestämma sej ha ha..
Så de va tur att ja börja med Lotta men tillslut så bestämde sej Jessica för fransk..



Sen va det dax för Paula..
Hon ska gifta sej på lördag så grattis =)
Hon hade bestämt sej för naturella men sen skulle hon ha rosa glitter he he, fast det slutade med att hon oxå gjorde franska..



I början när man gjorde naglar så va det mycket fransk men sen när man köpte glitter så försökte man övertala alla att ta glitter..
Sen köpte man nät o då ville man göra nät på alla..
Nu har jag gjort för mycke nät o är trött på de ha ha..
När man sen köpte vanliga färger så ville man gärna göra det istället för glitter..
Typ som fransk fast med blått eller rosa istället..
Man va så himla trött på vanliga franska..
Själv har jag aldrig haft fransk.. Jag är mer en glitter tjej..
Men nån gång i sommar ska ja faktiskt ha franska ;-)
Nu har jag inte gjort franska på länge pga glitter mm men nu tycker ja det är kul o göra fransk för att det va så längsen he he..
Men ja lär väl tröttna snart när alla ska ha fransk till balen o studenten he he ..

PUSSA KRAMA




Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej, skickade precis iväg ett meddelande till dig men verkade inte som att det kom fram. Vill först säga att du gör jättefina naglar! Sedan undrar jag vart man går för att få sina naglar fixade av dig, vad kostar ett set naglar? Gör du i naturlig färg och vilket material? :)



Mvh Paulina

2010-05-14 @ 13:24:06
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: Tatiana

samma här försökte skicka ett meddelande men det går inte =S undrar precis vad Paulina undrar =)

2010-05-17 @ 16:46:36
Postat av: Erika

Hej tjejer!

Nu har jag mejlat er..

2010-05-18 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0