Segt men kom ändå iväg =)

Va ju meningen att jag skulle träna MRL o sola igår men jag va ju såå trött o vakna halv 3 så min lördag bestod av att sitta på datan o ligga i soffan..

Idag va jag därimot uppe halv 9..
Åkte till gymmet.. Blev trött bara ja gick dit..
Det känns som om det va väldigt längesen ja träna sist..
Har jobbat för mycke helt enkelt..

Värmde upp på crosstrainern i 3 minuter..
Sen börja benen skaka..
Sen vidare på

Benpress
Höftlyft
Utfall
Latsdrag
Biceps
Triceps
Axlar

Och sen avsluta med step maskin i 5 minuter

Hem o duscha o nu sitter ja o dricker en god smoothie bestående av yoghurt (valio original & blåbär)..
Egentligen ska man ju ha mild yoghurt naturell men det blir typ som vatten när man mixar den då =(

Kom på nu att jag glömde göra sittups..
Herregud, jag är helt snurrig!
Trött o helt i min egna lilla värld!
Tur att jag är ledig imon =)

Nu ska jag snart åka till landvetter =)
Kanske kan passa på o tvätta bilen oxå om vädret håller i sej =)

Denna tatueringen tänkte jag göra på skuldran =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0