Shopping på HÖG nivå =)

I Tisdags va min babe iväg o köpte en ny tv =)
Skulle egentligen köpa en samsung 55 tum men den va slut =( så det blev en Sony 52 tum LED istället men det blev jättebra =)



Nu måste vi bara köpa en ny tv bänk o jag har hittat en jättefin o billig på Ikea så ska bara spara lite pengar nu så jag kan köpa den..
Frågan är bara om vi ska köpa vit, valnöt eller svartbrun..
Vilken är snyggast?



Vitt funkar ju till allt o hela tiden men kanske lite tråkigt?
Dom andra färgerna är riktigt fina men då måste vi ju även hitta ett snyggt bord i samma färg..
O mörka möbler måste man ju typ damma varje dag.. Men färgen är snygg.. Men inte dammet..
Gud så jobbigt! Hjälp mej !!!

Toni är på shopping humör så idag va han iväg o köpte Play station 3..
Bättre de än att bara köpa en blueray spelare när det finns allt i PS3..
Nu äre bara hemmabio system kvar =)

Snart kommer min sista kund Marcella..
Och jag längtar jättemycket till lördag!
Hoppas på kanon väder för då fyller ja år =) och vi ska på Liseberg =)



Kommentarer
Postat av: Qamilla

du kan ju alltid lacka om bordet, istället för att köpa ett nytt, så det passar in =) kram

2010-05-20 @ 19:48:17
URL: http://solskensoga.blogg.se/
Postat av: Erika

Ah fast vi har en glas skiva i mitten o jag vill inte ha glas.. Helt värdelöst =(

2010-05-22 @ 07:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0