Shopping Shopping =)

ÄNTLIGEN Fredag =)
Så jag har väntat..
Åkte till Ikea o kolla lite.. Kommer nog köpa tv möbel i valnöt eller svartbrun..
Vitt va la sådär änna..

Sen blev det en sväng till Elgiganten o kolla mobil..
Måste verkligen köpa ny..
Sitter här med min urgamla mobil för 300 spänn ha ha..
Är lite inne på Nokia 6700 slide.. Nice..

Sen in på Cubus o köpte jeans leggins..
Riktigt fina faktiskt =)

Sen blev det Gina Tricot..
Köpte denna fast svart..

Blev även typ ett par sånna


Fast inte uppvikta sådär..

Sen kom Ida förbi o gjorde nya naglar..
Svart glitter med röda stjärnor

Sen stack jag iväg till Gina Tricot igen ha ha..
Köpte ett par jeans shorts till fast ljusare o kortare..

Väntar på min babe så vi kan laga mat..
O längtar tills imon då blir de Liseberg men vad ska man ha på sej?
Vill ju inte svettas ihjälp o heller inte frysa.. Hmm..
Jobbigt värre..

KRAMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0