Stolt över mej själv idag =)

Åh igår skulle ja från första början haft 2 kunder men så va det en som omboka..
Gött tänkte ja.. Men så hade min kund med sej en kompis som oxå ville ha naglar så det fick bli 2 igår iallafall..
Men det är ju pengar så va gör man inte?! ;-)

Hade sååååå svårt att somna igår..
Gick typ o la mej vid 9 men hde inte somnat vid 11 =/
Fick ta mej en sömntablett till hjälp..

Pigg som en lärka i morse..
Fanns dock typ ingenting att göra på jobbet o Linda va hemma med sjukt barn så jag har haft JÄTTE TRÅKIGT!

Men efter jobbet så åkte ja till gymmet!
Träffade Sofia.. En gammal kompis från Tuve..
Får höra av mej när ja inte har så mycket att göra så vi kan träna lite ihop..
Hade vart kul =)

Körde uppvärming 5 minuter på bandet!
Segaste 5 minuter ever!!

Rodd i maskin
Bröstpress i maskin
Benböj med boll
Höftlyft med boll
Biceps med rep
Triceps med rep
Drag mot hakan med stång
Crosstranier.. Håll i er.. 10 minuter =) Jag blev rikrigt impad av mej själv =) Fan va jag är GRYM =)
50 sittups som en boll
50 tåtips (även detta sittups typ)

Sen avsluta ja med en solning på 20 minuter =)

Hem o duscha..
Käka kyckling med sallad..
Blev skitmätt.. gud..
Snart kommer Johanna o ska göra nya naglar.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0