Träning =)

Lite trött idag o trodde inte ja skulle orka träna..
Ville bara åka hem o sova men de är ju onödigt.. Då kanske man inte kan sova ikväll..
Men jag har märkt detta att när man tränar så blir ja pigg på kvällen vilket INTE är bra..
Måste verkligen lägga mej kl 9 annars får jag aldrig min skönhetssömn ;-)
Tror jag måste införskaffa sömntabletter till kvällen..
O typ uppåt tjack till morgonen ha ha..

Körde uppvärming på crosstrainern idag.. 5 minuter..
Sen börja benen redan att skaka ha ha..

Körde på med benpress 12*3
Denna är RIKTIGT jobbig.. Pain in the ass typ..

Utfall 12*2 på vardera sida såklart..
Mycket bra för rumpan men jag är så jävla rädd att mina knän ska hoppa ur led..

Latsdrag 12*2
Inte för ja fattar va den är riktigt bra för men jobbigt blir de..

Bröstflyes
Mycket bra om man vill pumpa upp tuttarna ha ha ;-)

Biceps med stång
Ett antal "vanliga", höga o låga.. Svårt o förklara men men..

Triceps med hantel 9 kg, 12*3

Axellyft 4 ynka kg, 12*2

Stepmaskin 5 minuter
1 min trögt o sakta, 1 min lite snabbare, 1 minut snabbt o sen börjar man om från början..

Ländryggen
Tappa räkningen för det va en kille som stod o kolla på min rumpa när jag låg där..
De gilla vi inte =(

Sittups som en boll 50 st

Tåtips (typ sittups) 50 st

Sen avsluta jag faktiskt med crosstrainern i 10 minuter =) STOLT =)

Vill man förbränna fett så är det bra att ha muskler för muskler förbränner fett..
Så därför är det bra att kombinera..

Först värmer man upp, styrketränar lite o sen kör man kondition igen o sen avslutar med styrka..

Fast jag kör kondition, styrka, kondition, styrka o kondition

Asså nånting är RIKTIGT fel på mej..
Jag vägde mej idag o vägde typ lika mycke som innan.. Kanske nåt hekto mindre ha ha..
Man ska ju egentligen aldrig väga sej utan mäta sej men det va INTE rolig det heller =/
Jag har fått 1 cm större rumpa t.ex.. Hur kul e den då ???????????
Nä, om någon är sugen på att träna lite så säg till mej.. så kan vi träna lite tillsammans =)

Nä, nu har jag precis avnjutit en proteindrink o 1 banan..
Ska ut o ta mej en cigg o sen kolla på Desperate Housewives på casttv.com
Nu är det RIKTIGT spännande =)

Sen kommer min kund Emma så då blir det NAGLAR..

Men snart.. Då kommer min babe Toni hem med en ny TV =) Tjooohooo =)

Hej hopp gummi snopp ;-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0