Fransk Fransk mera Fransk

I Söndags va ju Maria o Elsa här o gjorde naglar..
Både ville ha fransk vilket typ alla vill ha nu..
Tog kort på Maria´s naglar..
Hon gjorde ju som sagt fransk men vi fejda även ut lite glitter



I Måndags så kom min kompis Johanna förbi o ville göra nya naglar..
Johanna är en riktig nagelbitare o första gången hon gjorde naglar hos mig va typ för 1 år sen..
Då satte vi tippar.. Men Johanna ville gärna vara där o bita o hålla på..
Hon gjorde väl naglar 2 gånger sen hoppa hon de men nu ville hon göra naglar igen!
Denna gången hade hon en pytte pytte liten fri kant så jag kunde sätta mall..
Mall är betydligt bättre än tippar..
Sitter bättre o känns mycket mer som dina egna..
När man är nagelbitare så ska man gå varannan vecka..
2 veckor senare va Johanna tillbaka..
Alla naglar va kvar o såg jättefina ut o Johanna va jättestolt över att inte ha rört dom *Duktig tjej*
Tyvärr tog jag ingen bild =/
Hade vart kul o ta före o efter bild..
Måste börja tänka mej för..

I Tisdags kom Emma förbi o ville ha nya naglar igen..
Hon valde ljusgrönt glitter..
Syns inte så jättebra på bilden men det är en jättefin färg =)



Idag åkte jag hem till mamma o pappa eftersom jag sitter även hemma hos dom o gör naglar..
Plockade upp Bella o hennes son Rasmus i centrum..
Bella fick neongröna glitter naglar =)
Men snart ska hon ha fransk sa hon, ha ha



Sen kom Maggan förbi o ville ha nya naglar..
Hon har gjort naglar hos mig ett tag men eftersom ja inte har hört nåt från henne på ett tag så tänkte ja att hon kanske hade tröttnat.. Så blev lite paff när ja fick ett sms..
Jag va helt inne på att hon inte hade några naglar men det hade hon..
Det va 6 veckor sen hon va hos mej ha ha.. Dom hade växt jättemycke..
Man säger att man ska gå på återbesök var 4:e vecka..
När jag gjorde mina första naglar för typ 3-4 år sen så hade jag dom i 8 veckor ha ha.. Det är sjukt!
Men men..
Maggan ville ha FRANSK! Så de fick hon.. Även hon fick lite glitter utfejdat



När jag va klar men nagelbyggandet så va det bara att packa ihop sakerna igen o åka iväg till nästa jobb..
Jobbar lite extra som massör.. O kan säga att det va väldigt varmt o jobbigt att massera i denna värmen..
Men nu ska ja hoppa in i duschen o sen är det sängen som gäller =)
Lååååång dag imon..

PUSS KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0