Dax för bal o student

Nu är det mycket inför balen o studenten mm..

I Torsdags så hade ja 3 tjejer på besök som skulle göra sej fina för just detta..
Trodde såklart att alla ville ha fransk men det visade sej att en av tjejerna ville ha vitt glitter..
Nu kommer ja inte ihåg vem som gjorde vad men här kommer iallafall 2 bilder på Ida & Therese naglar..
Marcella gjorde franska fast hennes tog vi aldrig någon bild på..





I Fredags så hade jag min gamla kund Ida på besök..
Skulle vara lite rockigt men vi va rädda för att det skulle se lite juligt ut med röda stjärnor men ja tyckte att vi klara oss bra =) Eller hur?!



Va nagelledig hela helgen för jag fyllde år =)
Men på måndagen va det dax igen..
Då kom Ulrika förbi men ja har redan glömt vad hon gjorde o vi tog heller ingen bild =(

På Tisdagen hade jag Amanda & Johanna som ville göra student naglar..
Iallafall en av dom..
Blev chockad även här att både ville ha glitter..
Nu blev ja oxå osäker vem som gjorde vad..

Här är silver/vitt glitter



Och här är silver med lite rosa i..



Sen kom även Marcella´s lillasyster Nadine förbi o gjorde nya naglar..
Denna gången blidde de aprikos glitter men tog dock ingen bild =(

I Onsdags va Emma här o ville ha franska så vi gjorde även rosa flames i..
Det blev som goa polka naglar =)



Även en gammal kund Johanna kom förbi o gjorde naturella..
Snabbt o enkelt!

Sen kom Petronella förbi o ville göra naglar till balen o studenten o med sej hade hon sin jätte gulliga mamma =) som tyckte att det va mycket roligare att titta på än att läsa tidningen..
Och har man inte sett detta förut så kan det va ganska spännande o se hur man gör =)

Petronella fick franska med en pärla på =)



Igår hade jag en ledig dag =)
Då va jag iväg med min syster o red islandshäst.. =)

Idag så hade jag min gamla kund Therese här som gjorde lila glitter.. För 3:e gången =) fast denna gången gjorde vi svart nät i..



Sen kom min kompis Pernilla förbi o gjorde nya naglar..
Fransk.. Kanske glitter nästa gång?

Sen kom även min syster Jenny förbi o gjorde nya glitter naglar..
Även hon lila glitter..



Nu är det färdig jobbat för denna veckan =)
Nu är jag ledig lördag, söndag o måndag =)
Vilket innebär SOVA & TRÄNA =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0