3-4 mils cykeltur =) Jag är så stolt =)

Nu jädrar tänkte ja sätta igång ordentligt!
Måste losa lite fett innan Thailand..
Så till frukost blev det en protein drink o sen blev det en snabb sväng till Backaplan o köpa modifast (pulver diet) & en ny maskara..

Sen så fick ja för mej att cykla från stan till Landvetter..
Jag brukar absolut INTE cykla så långt..
Om ja cyklar inne på gymmet så orkar ja typ bara 15 minuter ha ha..
Men ja tog på mej träningskläderna & mp3 o hämta cykeln..

Cykla hela vägen hemifrån mej på hisingen över bron in till stan o sen bort till delsjön, burgerking, mölnlycke o sen vidare mot Landvetter..
Stannade en stund vid Landvetter sjön..



Mysigt =)



Fick inte plats med nån drickflaska så fick ta min plunta ;-)



Så vackert =)





Sen va det bara o fortsätta en lite stund till..
Åkte hem till min brorsa Anders i Landvetter o drack en pulver dryck o vatten o hämta andan men då tyckte han att vi skulle cykla hem till Rustan så de va bara att sätta sej på cykeln igen o cykla 7 km till..

Så idag har ja nog cyklat ett helt maraton..
Jag är grymt nöjd över mej själv =)
Men jag har väldigt ont i sittbenen..
Imon ska ja träna Body Pump men kommer mina ben klara det?

Sen satt vi ute hos Rustan o tjöta lite skit o sen kom Toni o hämta mej o cykeln =) för orka ju inte cykla 4 mil hem oxå!
Så jävla kallt på kvällen så det fick bli ett varmt bad o en pulverdryck o nu ska ja slänga mej på soffan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0