Hur svårt ska de va?

Hur svårt ska de vara att få tag på sitt gamla betyg?
Ringde till Härryda Kommun, arkivet men eftersom ja gick i grundskolan i Mölndal så kunde hon inte se mina betyg.. Men hon ringde till Hulebäck o dom sa att det man läser upp på IV skickas automatiskt till grundskolan.
Ringde till min gamla skola, Lindhaga skolan & hon skickade mitt betyg men där stod de att ja INTE hade godkänt i matte men de läste ja ju upp på IV..
Å ja kom ju in på BF på Burgården o då måste man ju ha godkänt i matte, svenska & engelska..
Så nu fick ja ringt till IV o pratade med min gamle lärare Sven & sen med en syo så hon ska kolla upp detta å ringa mej imon..
Hoppas ja får tag på mina jävla slut betyg nångång..
Tänkte läsa upp lite betyg nu så man får gymnasiekompetens..

Ha ha dessa va riktigt roliga =)

En norsk satt i soffan och fick syn på ett video band hemma i sin hylla . Och undra va det va för video så han satte i filmen i videospelaren och på filmen ser han 3 stora negrar som knullar hans fru . Han blir helt förskräkt och sätter sig ner, pustar ut och säger.- Tur att det bara va film !

Turken kliver in hos läkaren och säger: - Stor problem! Varje gång jag knollar med fina svenska flicka, mitt ögon svider som fyfan, vara micket stor problem. Vaffö kompis?.......... - Jaaa, sa läkaren.. Du kanske inte tål pepparspray!!!!


Ja, då åker man snart till Thailand, Phuket =)
Ska vara borta 2 veckor =) De ska bli såååå skönt =)
Men man känner sig lite vilse när man aldrig vart där..
Vart ska man vara lixom? Kamala beach, Kata beach, Karon Beach, Patong Beach, Koh Samui?
Förhoppningsvis en sväng till Krabi iallafall..
Me hur ska man hinna?

Väntar på Emma som ska göra naglar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0