Lugna puckar..

Blev en lugn halloween igår!
Åkte till gymmet o träna o sola o sen iväg till Maxi i Mölndal o handla o sen kom Pernilla förbi en snabbis o laga sin tumme som hade gått av på kanten..
På kvällen blidde de soffläge..
Käka sallad & kycklingspett o kolla på En djävulsk romans.. Skit längesen ja såg den filmen..

Då skulle man ställa om klockan inatt så ja ställe tilbaka klockan på mobilen men sen så ställde ju den om sej av sej själv så ja låg änna 1 timma fel iallafall.. Knas!

Snart kommer Anna hit o ska göra naglar o sen blir det Body Pump med Ida & ikväll blir med tacos =)

Nu tror jag mej veta vad jag ska utbilda mej till =)
Jag har ifs haft detta på tapeten förut men sen kommit på andra tankar men ja tror detta blir bra o de trodde faktiskt min mamma oxå he he..
Fast det kostar ju pengar så måste spara ihop till de..
Kommer la sluta på 50.000
Hur ska detta sluta? Jag som älskar att shoppa =)

Men men, snart blir de thailand.. Fy fan va jag längtar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0