☆˙·٠•●♥Naglar♥●•٠·˙☆

Oj oj här va längesen ja skrev nåt o la in bilder men min kamera har ju försvunnit så har ju bara min mobil att fota med o ja glömmer o ta bort varje gång he he.. Men nu har ja allt fått med några naglar o mer ska de bli.. Måste allt ta o köpa mej en kamera snart!

Här är iallafall en bild på mina semester naglar.. Stiletto á la picasso ;-)



Trivdes väldigt bra med dom o kunde t.om jobba med dom =) men de va riktigt jobbigt o träna styketräning med dom för ja satte ju naglarna rakt in i handflatan..

Sen hade ja en tjej hos mej för ett tag sen som ville ha fransk fast med blått istället..
Så då fick de bli de..



Sen va Hanna & hennes kompis hemma hos mej så då blev de mer glitter naglar..
Hanna tog nån orangeaktigt glitter o hennes kompis tog lila glitter..
O själv så hade ja gjort om ena min hand o hade rosa glitter





I Onsdags va Ida förbi o ville ha ny färg på sina naglar så hon fick en ny lila färg som ja hade blandat ihop o den är såååå snygg =)





Martina ville ha höst färg på sina naglar så de blidde brunt glitter..



Sen så har ja ju mina 2 tjejer som har väldigt svårt att bestämma sej så denna gången fick ja bestämma..
Lotta fick stiletto för första gången..
Det blev den jättesnygga lila färgen med silver glitter upptill =)







Jessica fick svart glitter längst ut på tipparna o sen den lila glitter färger upptill



Me snart är de halloween o då är de andra färger som gäller..
Ska ut på vift o se om ja hittar nåt fräckt att sätta på naglarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0