Ny tatuerad =)

Igår drog ja iväg till Landvetter o gjorde naglar på min syster Jenny hemma hos mamma..
Hon ville ha lila glitter.. Blev en jättefin färg..

Sen hem till Jenny där Johnnie va o skulle tatuera lite..
Först ut va såklart jag vilket jag är glad över =)

Johnnie in action..
Här håller han på o målar på mitt ben o kollar hur de ungefär kommer se ut!



Sen måla han på med lite blått för att bättra på målningen..
Sen va de dax att köra.. aj..
Lite ont gjorde de allt på foten..



Låg där o intalade mej "Det gör inte ont" he he





Kändes ju lite o köra så mycke.. men detta är ändå bara konturer..



Nu är den färdigt =)
Är jätte nöjd =)



Sen ska den byggas på upp på låren o hela vägen upp till skuldran =)
Kommer bli sketa nice =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0