☆˙·٠•●♥ Tjenna ♥●•٠·˙☆

Nu äntligen börjar de hända nåt med mitt vardagsrum =)
Man bara tänker o tänker hela tiden men ingenting händer men igår så va jag o köpte tapeter =)
Så nästa helg ska min mamma o syster komma hit o hjälpa mej =)
Kommer bli superbra tror ja =) o så ska vi ju möblera om o köpa ny tv bänk o soffbord..

Men den ständiga frågan är svartbrun eller valnöt?
Har hittat en tv bänk på Ikea som finns i båda färgerna..

Många bord finns i svartbrun men i valnöt är det jätte svårt att hitta bord så lutade åt svartbrun men ja har ju hittat jättefina hyllor & skåp från mio som är valnöt!! Jobbigt!

O så blev ja hungrig nu oxå he he..

Så nu ska vi sälja våran tv bänk..
Nån som är intresserad?

Och imon får ja förhoppningsvis sålt mitt massagebord =)

Ska även sälja min laptop för ja använder den aldrig..
Sitter alltid på Toni´s stora data men mamma kanske ville köpa den lilla om nu pappa kan se texten på datan ha ha.. Den är ju bara 11,6"

Gött är det!

I Januari åker förhoppningsvis jag & Toni till Thailand i 2 veckor =)
Ska bli såååååå skönt o roligt =)
Så bara att spara så mycke som möjligt =) men mina skattepengar kommer ju i december =)

Nä nu har jag tråkigt!
Vill åka o handla men a vet inte vad ha ha o mycke pengar har ja inte heller!
Får la gå bort till affären o handla.. Kanske köpa lite godis? Va längesen..

Tänkte tränat idag.. Men har så ont i mitt knä, kan knappt börja benet =/
o sen får ja ont i typ nyckelbenet när ja sträcker upp armen =/

Så ska lägga mej i badkaret sen =) så förhoppningsvis så kan ja träna imon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0