Bort med fettet

Denna jul o nyår va INTE bra för min vikt!!!!
Jag har gått upp 3 kg o det är faaan INTE bra! Jag ska ju till Thailand snart o jag vill INTE se ut som en jävla strandad valross!

Vart ledig från jobbet idag!
Börja min bantning.. Modifast!
Tog en påse o blanda med vatten vid 10 o sen så åkte jag till Backaplan o köpte en kamera o sen vidare till gymmet o träna i 2 timmar! Rygg, Axlar & Triceps.
Åh sen blev det bindvävsmassage på benen, ryggen o magen i 45 minuter!
Sen blev det en påse modifast kl 2 o sen åkte jag till Landvetter o tog en spruta (Twinrix) o träffa en läkare så jag fick lite medicin utskrivet mot Ressless legs!

Sen in till stan o köpte Cambridge (bantnings pulver) i olika smaker som ska räcka i 2 veckor!
3 påsar om dagen! Hmm.. Eller ska jag dela 1 påse på 2 så jag får äta 4 gånger kanske?!
Sen hem o fick typ godis attack så slängde i mej lite godis =(
Bra typ första dagen man bantar =/
Men nu jävlar!
2 veckor! Kommer bli 2 låååååååååååånga o jobbiga veckor!

Snart dax för en påse modifast o snart kommer Pernilla förbi oxå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0