♥●•٠·˙☆ Hårförlängning ♥●•٠·˙☆

I Lördags så åkte jag o min kära vän Pernilla till Kungsbacka för jag skulle göra hårförlängning men först så körde vi vilse till Kungsbacka o höll på att hamna i Särö ha ha.. Jävla eniro!
Lyckades, smarta som vi är, komma till kungsbacka men gatnamn är dom inte bra på så vi kör runt lite i stan innan vi till slut kommer rätt.. Bara 30 minuter försenade..

Jag satte in svarta (40st) & rosa (10st) slingor =)
Inte så mycke för att göra de längre.. Bara lite.. Utan mest för att få tjockare hår..
Blev så glad när vi va klara o jag hade "hår" =)
Sen blev de en snabbis på kungsmässan o shoppa loss lite på glitter..
Köpte ett par urballa örhängen.. Kunde inte motstå dom ;-)



På kvällen va vi hemma hos Robban.. Jag, Pernilla, Robban, Rebecca & hennes kille..
Sen tog jag en taxi in till stan, träffade Ida utanför Hard Rock i typ 5 minuter!
Gick aldrig in nånstans men träffade några killar från tuve så sen så blev de ju såklart efterfest.. som vanligt!
Men de va en rolig kväll =)

Första dagen att jobba idag efter semester!
Lite segt att gå upp men ja klara de o som tur va så har jag ju Yvonne där =)
Imon ska jag träna.. UNDERBART =)
Har inte tränat på 22 dagar! De är illa.. men ja har ju haft semester ;-)

Så ikväll ska de mysas.. De är ju ändå "alla ♥ dag"
Ingen lyx men väldigt gott.. Tacos & semla =) *mums*
Så då är de ganska bra o bränna lite kalorier imon ha ha ;-)





Kommentarer
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-22 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0