5 dagen utan mat!

Viktoria kom förbi idag o fixade nya naglar med sin son Oliver..
Han va ju bara så söt =)

Sen iväg till gymmet o träna axlar & triceps.. Börja med uppvärming på bandet i 5 minuter & sen avsluta gymmet med bandet i 10 minuter!
Imon blir de gymmet igen fast rygg o kanske biceps oxå..
Fast ska nog köra lite crosstrainer oxå istället för bandet!

Började min frukost 10.45 med en banan shake =)
Till middag blev det en kakao shake typ 15.30
Och till kvällsmat blev det kakao/Mint varm shake vid 19.45

Så nu har jag ätit för denna dagen!
Nu är de bara vatten som gäller om ja blir hungrig!

När jag kollar på film så äter dom bara typ hela tiden..
När jag går o lägger mej så tänker jag på mat & när jag sover så drömmer jag om mat!

Ja, jag älskar mat! Jag vill äta!!!!!
Men jag måste ner i vikt så jag kämpar på!
Snart har en vecka gått! Då ska vi se hur mycke jag har gått ner i vikt & hur många cm jag har losat!
Man ska ju aldrig hurra dom 5 första kilona.. Det sägs ju att man bara förlorar vatten först!
Så de räcker väl med att jag äter en macka så går jag upp 3 kg..
Men jag ska iallafall köra 1 vecka till med ren kur.. Så får vi se sen..
Börjar nog bli knäpp snart! ha ha !

Har rensat min garderob idag! Mycke skit som ska slängas!
Varför spara massa kläder som tar massa plats som man ändå inte använder?
Vill bara komma till en normal vikt som jag tycker om så jag kan köpa nya fräscha kläder!
Typ massor av jeans =)

Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0