Jag blir så trött..

Fredag.. Och helt ledig efter jobbet!
Jag tänkte åka in till stan o pierca mej men då får Erika ett brev från sahlgrenska att jag ska opereras om 1 månad!
För längesen så slog ja i min armbåge så den brukar hoppa ur led men de va längesen nu!
Det är ju ganska dumt o pierca sig om man ska opereras snart! Så får vänta lite!
Men ja tänkte kolla om ja kan ändra operationstiden till typ hösten eller nästa vår för ja hinner verkligen inte nu!
Bara 1 månad kvar!
Och jag måste spara pengar för ja ska ju gå en utbildning i Juni o sen så håller ja på o sparar till reskassan för vi åker ju till Prag i maj, min älskling o jag!
Sjukskriven hela april & halva maj? Gött! Förhoppningvis bra väder!
Men nä.. Inte nu! Måste jobba!!

Men jag kom iväg till träningen iallafall o körde ben/rumpa =)
Och sola såklart! Får inte sola på ett tag nu för ja ska tatuera mej imon =)
Och det kommer nog göra satans ont !!!!!!!!!!!!!!
Men de e bara o bita ihop!
Ska fortsätta på den ja har på foten/vaden

Nu ska ja njuta av min lediga freda eftermidda/kväll med en mjölk & baileys =)

Varje dag, även helg så har jag fått ställa den jävla klockan!
Även imon för vi ska ju till Munkedal o bli tatuerade (jag & min syster)
Och på söndag kommer ju Emma & Linda så då måste ja ställa klockan oxå så idag ska ja njuta =)
O snart kommer Toni o då blir de sallad & lövbiff =)

Denna har ja nu som ja ska fortsätta med



Nu ska ja fortsätta upp på låret..
Ska göra 2 stora blommor & 6 fjärilar som ska föreställa mej & mina 5 syskon..

2 sånna här blommor



och några sånna här fjärilar





Får se om de blir som ja tänkt mej..
De får vi se imon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0