☆˙·٠•●♥ Träning & solning ♥●•٠·˙☆

Denna veckan har gått segare med viktnedgången =(
Förra veckan hade jag gått ner 4,5 kg.. Nu har jag gått ner 5 kg sammanlagt!
Men vågen är ju inte allt.. Jag tränar ju mycke o jag ser på kläderna att dom sitter bättre =)
Men man vill ju ändå att vågen visar mycke minus..
Men jag har iallafall gått ner 4 cm runt magen & 5 cm runt rumpan & typ 2 cm runt benen =)

Jag skulle träna Body Pump idag men hade sån träningsvärk i benen från MRL:n igår ha ha så sket i de men ja drog till gymmet ändå o körde biceps o sen crosstrainern i 10 minuter & sen bandet i snabb takt i 40 minuter o sen sola =)
Börjar allt få lite färg nu =)

Tog en shake till frukost vid 10
Käka gårdagens mat till lunch (pastagratäng)
Och sen en shake till kvällsmat..

Hoppas ju kanske kunna gå ner lite till innan ja åker ;-)
Imon blir de gymmet igen o köra kondition & sen på massage.. Underbart =)



Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides replica watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from Japan and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-10-31 @ 03:13:11
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0