Måndag.. De säger väl allt?

Idag började skolan efter jullovet! Trodde jag..
Studiedag så det va ju inga barn på skolan.. Kan inte säga att ja hade värst mycke o göra =/
Tråkigt o bara sitta typ men ja fick gå hem tidigare.. De e ju alltid nåt =)
Somna på soffan en stund.. Så skönt =)
Hade en kund kl 1.. Skulle egentligen träna Body Pump idag men orka inte de =/
Åkte till Maxi i Mölndal o handla istället..
Mmmm massa god mat.. Fast jag får ju inte äta än =/

Gick ju upp 5 i morse så kan säga att jag va ganska hungrig kl 10 när jag Äntligen fick dricka min jordgubbs shake..
"Kycklingsoppa" shake vid 3..
Snart blir det en "varm choklad" shake till kvällsmat som vanligt!

Men imon blir det träning =) o massage..
De kommer bli så bra så =) Fast Titti brukar tycka om o plåga mej!
Men de finns inget ont som inte har nåt gott med sig.. Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0