Tränat, vart på massage & shoppat massor =)

Halv seg dag på jobbet men de blev bättre när jag fick komma iväg till gymmet o träna =)
Värmde upp på bandet o sen blev det ben träning.. De va ett tag sen..
Satan va tungt.. Ändå körde ja samma som jag brukade göra!

Bindvävsmassage i 45 minuter o Titti plågade mej som vanligt men de kan de vara värt!
Bara 1 tid kvar för massage innan jag drar till Thailand =)

Sen blev det bandet i snabb takt i 40 minuter så svettet spruta ha ha..
Tror ja måste köra mer kondition.. Eller? ha ha ;-)

Nu blir de mycke jobb imon o på torsdag så hinner inte träna förräns på fredag men då jävlar =)

Stack iväg till Backaplan o shoppa 2 par nya jeans =)
Ett par knallblåa & ett par gråa =)

In till Gina Tricot & shoppa 3 par snygga tröjor a la 100 kr st =)
Och även in på Change & träffa Lollo & köpte mej en ny bh =)

Fantastiskt bra shopping dag =)
Nu är de dax för min sista pulver påse för idag hö hö! VARM CHOKLAD !!! ;-)

En utav mina nya tröjor =)



Gråa jeans.. Liiiite tajta i midjan men skit samma.. Fläsket ska bort..
Även en ny tröja =)



Mina nya KNALLBLÅA jeans ;-)
Stört sköna ;-)






Kommentarer
Postat av: Matilda

Så himmla fin blogg, älskar headern :)

2011-01-12 @ 20:36:04
URL: http://muttiz.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack =)

2011-01-13 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0