The Bitch Is Back

Igår lyckades jag äntligen komma iväg till gymmet efter 29 dagars lathet..
Nä men va ju i Thailand så blev ingen träning där..
Men nu är jag tillbaka igen!

Körde rygg & biceps och jag är definitivt inte lika stark nu som jag va då!
Mina stackars biceps!
Men veckan innan ja åkte så körde ja mest kondition så det va ganska längesen ja körde styrka..
Lite segt gick de men ändå gött! Sen lite solning på de för att försöka hålla kvar bränna ;-)

Tänkte ja skulle kört med Cambridge kuren igen nu när jag kom hem men de sket sej!
Första veckan blev de massa skräp mat så tänkte tona ner de lite o bli lite nyttigare..

Frukost:
Smoothie (2dl yoghurt-Valio Jordgubb, lite blåbär & 1 halv banan) Så jävla gott =)
1 knäckemacka (sport) med 1 ost skiva
1 halv banan

Lunch:
Pasta Carbonara (skolmat)

Middag:
Tärnad falukorv med krossade tomater & sallad *älskar*

Kvällsmat:
1 knäckemacka med 1 skinkbit

Idag va jag tillbaka igen med lite mer energi än igår

Värmde upp på bandet med snabb takt i 30 minuter & sen så körde jag axlar & triceps.. Så jävla skönt!
När man står där o gör en viss axel övning & man ser ryggen så önskar man verkligen att man hade eller kommer få en vältränad o fin rygg med fina axlar som sitter där dom ska!
Sen avsluta jag på bandet med snabb takt i 20 minuter!
Faktiskt väldigt nöjd med dagens pass..
Nu kommer jag inte kunna träna på 2 dagar men på fredag är jag tillbaka igen o då jävlar är de ben som gäller!

Dagens mat intag

Frukost:
1 smoothie (samma som ovan)
1 knäckemacka med 1 skinkbit
1 halv banan

Lunch:
5 små kycklingspett med sallad =)

Middag:
Ungsbakad kyckling med sallad

Får se om man lyckas gå ner lite med vanlig bra mat & träning annars blir de cambridge kuren igen!

När man går på pulver diet så säger alla att dom 5 först kilona är vatten!
Men jag har typ bara gått upp 2 kg o de beror på all skit som jag käka när jag kom hem!
Pizza, godis, kakor, semla mm..
Men sen så träna ja ganska mycke när ja drack pulver så de är la därför..
Klart man losar fett då!

Ha de gött! Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0