4,5 kg - på 7 dagar =)

Drog iväg till gymmet i morse.. 5 dagar denna veckan =) Känns skönt!
Körde 5 min uppvärming på crosstrainers o sen blev det biceps & mage för hela slanten ;-)
Avsluta med att cykla 10 minuter o sen sola 20 minuter =)

När man går på pulver så går man ner i vikt och man vill att vågen visar minus..
Men när man tränar styrka så får man ju större muskler o då visar väl vågen plus..

4,5 kg - på 7 dagar.. Det är ju ganska bra.. Men hoppas att det går ner lite till nästa vecka!
Ska köra ren kur på pulver nästa vecka oxå..
Så får nog börja köra lite kondition snart..
Men imon blir de Body Pump =)

Sen va jag iväg på Backaplan o tro de eller ej men det va heeeeeeeeeeeelt sjukt!
Jag hittade 3 PAR byxor som satt jättebra som jag köpte =)
Hur stor är den chansen då? Jag hittar ju ALDRIG byxor annars!
Ett par blev faktiskt ett par RÖDA jeans he he.. När trodde någon att man skulle få se mej i röda jeans?
Men men.. Tack Cambridge =)

Frukost:     Jordgubbs shake
Middag:     Grönsakssoppa shake
Kvällsmat: Som vanligt så kommer jag lyxa till det med en "varm choklad"

Tack o hej, leverpastej ;-)




Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides replica watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from Japan and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-10-31 @ 03:10:26
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0