Lördagsmys utan gotta =(

Fan asså, jag vakna astidigt idag! Jag som ville sova länge men kunde inte somna om =/
Drack min frukost bestående av kakao shake o sen va de bara o sticka iväg till gymmet!
Körde uppvärmning på crosstrainern i 10 minuter sen blev det rygg så nu jävlar är jag vältränad för idag ha ha! Avslutade med mage & cykla fort i 10 minuter!

Åkte hem till mamma o pappa i Landvetter en stund..
Man blev ju inte lite sugen när Robin satt där o åt rostat bröd med ost & apelsin juice =/
Tänk dej en god frukost.. Nybakt bröd med gott pålägg, te & juice.. Mmmm..
Men där satt ja o kolla på Robin när han åt gotta så jag fick äta eller ja, dricka en banan shake!

Lite småhungrig men får dricka vatten ett tag till..
Ikväll ska jag lyxa till de med ännu en varm "choklad"

Imon har jag ätit cambridge pulver i 1 vecka! Då ska de vägas o mätas!
Det har faktiskt gått väldigt bra!
Visst att jag älskar mat o drömmer o fantiserar om mat men de är la inte konstigt eftersom jag bara får dricka 3 påsar om dagen när jag egentligen brukar äta typ 5-6 gånger per dag!
Ska köra ren kur 1 vecka till.. Kommer bli jobbigt men jag ska kämpa mej igenom det!
En på mitt jobb gick på Xtravaganza o då åt hon bara 3 påsar pulver om dagen i 10 VECKOR!!!
Då borde jag nog klara 2 veckor ha ha!
Sen kan man börja trappa upp lite =)
Jag längtar !

Men jag tänker såhär.. Jag ska iväg till Thailand snart.. Åh då vill jag ju vara lite snyggare o smalare!
Åh när jag är där nere så kommer jag både äta & dricka gott o för att få den belöningen så måste jag ju göra nåt för det o det gör jag nu genom att banta ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0