Kimona´s inflyttningsfest

Igår så hade Kimona o hennes inneboende inflyttningfest!
Hade köpt en flaska vin som ja skulle ha o de skulle räcka..
Tänkte inte ens gå ut men bara för att Toni nämnde de så va ja ju tvungen att ta med mej pengar ifall ifall..

O de va ju klart att ja hängde me in till stan..
Va på Dancing Dingo o hade sköj..

Kan säga att idag är man lite halv seg o är sjukt torr i halsen..
Känns som om jag har svalt ett askopp =/

Hoppas att Toni drar sej bort till affären snart.. Är hungrig..
Kan inte äta middag utan min sallad.. Är beroende av sallad ha ha..
Mmmm de är såååå gott =)
Isbergssallad, gurka, tomat, paprika, majs, fetaost, rödlök o salladsdressing =)

Jag o Sara hemma hos Kimona
Fy faan va man ser ut då!!!

Ojdå o vad va de här då?!

Jag o Kimona pussas ;-)

Kimona, patrik o Robert (tror ja han hette)

På Dancing Dingo

ha ha!

Jag o Patrik

Aja, kvällen va rolig iallafall!

Fick mej en utgång som ja egentligen inte skulle hänga med på!

Men billigt va de allt.. Gjorde slut på 200 spänn igår ha ha ;-)

Sen blidde de taxi hem som snälla Patrik pröjsa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0